Sudura argon

Sudura jante in argon

Sudura in argon mai poarta numele si de sudura MIG/MAG, un proces care se deosebeste semnificativ de o sudura clasica. Etapele sunt, aparent, destul de similare, insa tehnica in sine precum si aparatura utilizata este destul de diferita, pornind de la aliaje, pistolul de sudura sau chiar camera in care se deruleaza aceasta etapa. Putem spune ca diferenta cea mai importanta dintre procedura clasica de sudura si sudura in argon este aparitia acestui gaz inovativ despre care s-a constatat ca ajuta la o protejare sporita a zonelor vizate.

In majoritatea proceselor de sudura care au la baza un anumit gaz, aparitia oxizilor este inevitabila daca procedura se realizeaza in contact cu aerul. Ingreunandu-se semnificativ trecerea curentului, am apelat la amenajarea unei camere speciale in care derulam majoritatea operatiunilor de sudare in argon. Astfel, va punem la dispozitie un serviciu optim de sudura jante in argon cat si sudura a altor piese auto, in aceste conditii beneficiind de solutii ideale de reparare a componentelor respective.

Argonul nu este nimic altceva un catalizator, un gaz protector care ajuta la o sudare perfecta a celor doua bucati ale componentei pe care ati predat-o in service-ul nostru. In conformitate cu standardele si caracteristicile gazelor, se deosebesc doua tipuri semnificative: MIG(Metal Inert Gas) si MAG(Metal Active Gas), ambele putand fi utilizate cu precadere pentru anumite materiale. In cazul sudurii cu gaze de tip MIG, asa cum este si argonul, sunt vizate piese auto realizate din cupru, aluminiu sau magneziu. De partea cealalta, sudura de tip MAG vizeaza componente auto realizate din oteluri si alte aliaje dure, intalnite deseori in constructii.

Procesul de sudura de tip MIG/MAG are la baza un electrod care poarta numele de sarma de sudura, nimic altceva decat un aliat al nostru prin intermediul caruia reusim sa impreunam sau sa umplem golul lasat de o deteriorare. Impinsa in baie cu ajutorul unui ansamblu care poarta numele de sistem de avans, sarma ajunge la o temperatura optima prin care acopera sau impreuneaza cele doua zone. Topirea se face prin intermedul unei diuze de curent, aceasta oferindu-i suficient de multa energie pentru a ajunge la temperatura optima de topire. Alaturi de diuza de curent obisnuita se va folosi si o diuza de gaz, in acest moment putand fi posibila procedura de sudura jante cu argon, un gaz protector extrem de benefic.

Preturile sunt in functie de complexitatea lucrarilor si va putem ajuta cu:

  • Sudura conducte aer conditionat auto
  • Sudura aluminiu radiator/ condensator aer conditionat auto / (cu exceptia celor corodate)
  • Sudura argon baie de ulei
  • Sudura suporti motor
  • Sudura aluminiu suporti cutie de viteza
  • Sudura bloc motor din aluminiu
  • Sudura argon chiulasa motor
  • Sudura carcasa termostat
  • Sudura argon si reparatii jante de aliaj
  • Sudura argon aluminiu, otel, inox orice subansamblu